Snel en flexibel een logistieke aanvraag doen:
Transport opdrachten aanvragen
Snelweg heeft de beschikking over veel soorten en maten “wielen”. Samen met jou zoeken we, op basis van belangrijke informatie naar de meest geschikte en economische oplossing. Zijn de variabelen helder dan ontvang je zsm. een aanbieding.
Warehousing servicesaanvragen
In ons complete aanbod van logistieke diensten bieden wij tevens veel soorten warehousing mogelijkheden aan. Value Added Services (VAS) en Value Added Logistics (VAL) kunnen worden uitgevoerd door ons warehouse.
Industriële Verpakkingen aanvragen
Snelweg vervult graag die one-stop-shop logistieke partnerrol voor haar relaties. Daarom hebben we een complete kistenfabriek binnen onze muren. Snel en geoptimaliseerd verpakkingen aanvragen kan hier!
Zee- en/of Luchtvracht aanvragen
Via onze inhouse partner Togetthere heeft Snelweg logistics de mogelijkheid om professionele zee- en luchtvracht mogelijkheden aan te bieden. Doe hier je aanvraag!
Onze slimme online portals: jouw toegang tot nog meer gemak
Bij Snelweg Logistics staat het gemak van jou als klant voorop. Eén van de manieren waarop we dat voor elkaar krijgen, is door middel van slimme automatisering. Waarbij we ervoor zorgen dat onze planning- en warehousing systemen aansluiten op jouw/jullie ERP en je direct toegang hebt tot ons systeem door middel van een portal. Hierdoor kunnen we sneller, directer en efficiënter werken.
Wij beschikken over een aantal automatiseringssystemen, waaronder Centric TMS. Ook zijn we gekoppeld en gelinked met N-Shift transmark, een systeem dat bedrijven aan elkaar koppelt. Zo werken wij voor Eriks, onderdeel van de Van Fentener Van Vlissingen groep, waarbij wij in hun ERP zitten. Op die manier kan Eriks transportorders direct invoeren in onze planning en real time volgen van ingeving tot uitlevering.
• Vanuit je eigen logistieke omgeving volledige digitaal aansluiten op Snelweg logistics. Het werkt!
Klanten kunnen ook direct inloggen op ons warehousesysteem en orders inboeken, waarbij ze real time de order kunnen volgen en inzage hebben in hun voorraad zoals die bij ons ligt opgeslagen.
Ook hebben we een transportkistenportal, waarop klanten kunnen zien wat ze hebben besteld, terwijl wij kunnen zien hoeveel materiaal er precies voor nodig is om de order uit te kunnen voeren. Om het jou daarbij zo makkelijk mogelijk te maken hebben we een geheel geautomatiseerd systeem ontwikkeld, waarin je als klant al je verpakkings- dan wel productgegevens in kunt voeren. Waarna je binnen no-time over een 3D model beschikt van de door jou gewenste verpakking. Met daaraan gekoppeld meteen een offerte. Desgewenst met inbegrip van een tarief om ‘m waar dan ook te bezorgen. Lekker makkelijk, geregeld met één muisklik!
Wij werken daarbij met een wereldwijd erkent, gecertificeerd systeem, waardoor je er zeker van bent dat je te maken hebt met hout dat voldoet aan bepaalde kwaliteitseisen. Daardoor wordt het waar dan ook ter wereld erkend als deugdelijk verpakkingsmateriaal, waar bijvoorbeeld geen ongedierte in zit.
Track & trace jouw logistieke opdrachten:
Transport + Warehousingtrack & trace
(Oplossing o.b.v. Centric® sofware)
Voor transport- en warehousing opdrachten werkt Snelweg logistics met de professionele oplossingen van Centric®. Beproefde software, 100% webbased waarin de sinds 1983 opgebouwde kennis en ervaring is verwerkt.
Industriële VerpakkingenTrack & Trace
(o.a. orderhistorie, facturen, offertes etc.)
Eenmaal bekend met de mogelijkheden van onze eigen kistenfabriek, bieden wij onze relaties een overzichtelijk portal waar overzichtelijk eerdere opdrachten, facturen en offertes terug te vinden zijn. Snel en overzichtelijk.
Zee- en luchtvrachttrack & trace
(portal van onze "inhouse" partner Togethere)
Via onze partner voor Zee- en Luchtvracht “Togetthere” kunt u hier o.a. uw vracht volgen middels gespecialiseerde software.
Togetthere behoort tot de Snelweg Group van bedrijven.